اهالی شهرستان تازه تاسیس "بام و صفی آباد" پرچم حرم امام مهربانی، بر دیده کشیدند
اهالي شهرستان تازه تاسيس "بام و صفي آباد" پرچم حرم امام مهرباني، بر ديده کشيدند

اهالی شهرستان تازه تاسیس "بام و صفی آباد" پرچم حرم امام مهربانی، بر دیده کشیدند

کاروان زير سايه خورشيد، عصر دوشنبه 8 خرداد ماه، وارد شهرستان "بام و صفي آباد" شد و دلخوشي ناتمام توسل به امام الرئوف عليه السلام و روياي درمانگر زائر شدن را به دلباختگان اين خطه هديه داد.
شناسه خبر : 47867 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۲۳

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ پرچمداران حرم قدسی امام رضا علیه السلام، دوشنبه 8 خرداد ماه و در حالیکه تنها یک روز به فرارسیدن میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام باقی است، به شهرستان تازه تاسیس  بام و صفی آباد سفر کردند و همراه برنامه های تدارک دیده ویژه دهه کرامت در این شهرستان شدند.

 

این سفر معنوی از مقام چهارراه بخشداری  صفی آباد آغاز شد و مردم همراه خدام و در قدم های امام رضایی به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان  عجل الله تعالی فرج الشریف هم مسیر شدند و در استقبال مردمی اهالی این مسجد و برنامه های پیش بینی شده از جمله مولودی خوانی، پرچم گردانی و اهداء تبرکی حرم مطهر رضوی،  برنامه ها ادامه یافت.

غبارروبی مزار شهدای صفی آباد با عطر و گلاب حرم مطهر رضوی، برنامه بعدی بود و پس از آن حجت الاسلام علیزاده امام جمعه این شهر دردفتر خود پذیرای سفیران رضوی شد.

 دیدار با خانواده های  چهار شهید والامقام شهرستان صفی آباد، شهید  "محمدرضا  سهرابی"، شهید "حمید صفری"،  شهید نیازی و شهید شجاع بهار، یگر برنامه ارزشمندی بود که معنویت امام رضا یی را پذیرا شد.

 

تجلیل از خانواده دهه هفتادی بیشتر از فرزند  و تکریم خانواده جانباز، دیدار با هنرمند نقالی که در دهه کرامت  در روستاهای صفی آباد داستان حرکت امام رضا علیه اللام از مرو به مدینه را نقل کرده و نیز حضور در مراسم روتای دهنه شیرین  پایان برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان  می توان نام برد.

سه شنبه 9خردادماه  کاروان خدام  رضوی در برنامه های شهر بجنورد حضور می یابند که عیادت از بیماران بیمارتان، شرکت در مرام تشییع پیکر مطهر شهید محمد مهدی احمدی، مرزبان غیور دهه هشتادی، مرام رونمایی از کتاب و بازدید از زندان بجنورد و نیز همراهی با جشن های شب میلاد حضرت رضا علیه السلام در مساجد  از اهم برنامه های پیش بینی شده می توان نام برد.

 

گفتنی است، فعالان  کانون های  فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین و سفینه النجاه در برگزاری این برنامه ها نقش محوری داشتند.

پایان/